Tuesday, January 6, 2009

chuhasda.blogspot.com

Assalamualaikum...wbt...entah ape yang aku nak tulis (padahal tekan2 keypad jer...) kat sini pun aku xtahu..org sibuk ngan blog, aku pun gatal nk ade blog sendiri juga..sebenarnye dah lama aku nk buat blog ni, tapi pikir2 balik, nnt aku nk kena update selalu, bila nak update, mesti kena ada "modal" untuk ditulis kat cni, klu xde modal maknenye xgerak n xde cite2 baru la yang nk aku kongsikan...tp bila da start semester baru pada tahun baru 2009 ni, aku nekad nak wujudkan blog aku sdiri..(padahal jeles ngan member yang dah ade blog sdiri! huhuhuhu...)

Sebagai permulaan, xnaklah taip panjang2..sekadar warm up je ni..sekadar ingin berkongsi..tahun ni genap ar aku umur 24 tahun (tp diriku ini still young poreber! huhuhu) pada 02.01.2009 (jumaat) hari tu..di kesempatan ini juga nk ucapkan terima kasih kat member2ku yang wish besday kat aku..kepada makcik (lynda crystal) thanks 4 da card...(nk balasan gak pada besday die nnt...20.01.2009), kepada Hill (pinky), Nurul, Zaimah (suara bidadari), Nat n Siti...thanx 4 da tiramisu cake 2 celebrate my besday...terharu gitu..huhuhu

Bila dah start sem baru n tahun baru..org sibuk ngan azam baru..aku plak xtau nk berazam ape coz amat frust ngan result sem lps...jatuh gedebuk! cuma ape yang diharapkan pada semester ini result aku dpt dipulihkan n diperbaiki..InsyaAllah...

Teruskan menyokong blog ini, n InsyaAllah akan diupdate selalu n seterusnye akan berkongsi ape2 cerita dengan u all semua..thanx alot n hopefully u will enjoy with my blog..

2 comments:

  1. blog baru....wahwahwah...ewah...
    semua dah pakat-pakat nak buat blog...
    anyway bila2 ada masa lapang sila ke www.blogpatriot.blogspot.com...huhuhu

    ReplyDelete
  2. hye pakcik... good job lah.. takper nanti kiter belajar samer2 erg..

    ReplyDelete