Monday, March 2, 2009

Maaf...

Udah lama benar blog ni xdiisi dengan naskah2 yang baru...bukan ape, byk benar yang perlu dibereskan...selepas satu kerja, kerja yang lain pula yang datang..sem ni, dirasakan agak rushing dan memaksa diri ini utk sentiasa push dengan kerahan tenaga yg byk dan aku dapat merasakan yang sem ni nasib aku agak malang sedikit kerana research yang ingin dilakukan sentiasa ada halangan...tetapi, ALHAMDULILLAH...dgn adanya ahli2 kumpulan yang berdedikasi, satu2 assgmnt dpt dijayakan..harap2 agar asgmnt yg dilakukan mendapat perhatian dan dpt menarik hati lect..InsyaALLAH..
Skrg ni (jam 2.35pg, isnin 020309) aku sdg cuba utk mnyiapkan article review utk subjek Quality Management..agak pusing kepala la juga...asgmnt ni, asgmnt individu...dgn hnya mggunakan satu otak utk menjayakan kajian yg agak detail, mmbawa aku sentiasa rasa fedup n nk give up..da la, kureng faham dgn ape yg dibaca, nk kena ada pelbagai rujukan utk mmperkukuhkan lg kajian, nk karang ayat plak tu, tunggang langgang la jawabnya..ye la otak oxford n harvard katekan!!...arghhh, tensen!! aku da bosan, aku dan bosan, aku daaaa bosaaaan!!...tp, aku msti btul2 kena lakukan jg, sbb seluruh ahli keluarga aku meletakkan harapan yg tinggi dan sepenuh kepercayaan mereka kpd aku agar aku berjaya....! yesh...chaiyok2!!
Selepas article review (dateline 050309) my grup n aku kn bt research utk subjek Ethics plak..hurmmm...tempat pilihan da ada, cuma kelapangan masa belum mengizinkan utk melakukannya..InsyaALLAH akan disegerakan.
Jadi, pohon kemaafan kepada pembaca2 n pelayar2 blog ini kerana skrg aku msih blum berkesempatan utk mencoret dan melakari kata2 didalamnya..kerana, aku percaya..utk mghasilkan satu2 naskah yg indah memerlukan masa, ketika dan suasana yg penuh dgn ketenangan dan kenyamanan agar naskah yg terhasil tidak jemu dan sentiasa menjadi pilihan dan terpahat dilubuk sanubari...InsyaALLAH, selepas ini...byklah naskah2 yg terhasil..
ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment