Sunday, April 5, 2009

New Week in Last Week

Sudah hampir seminggu aku berada di rumah baru...diharap agar mmberi lembaran yang baru dan segala masalah yang selama ini membelenggu sedikit sebanyak dpt dilupakan...tp kdg2 susah jg coz byk mulut yg perlu diperhatikan apabila tidak semua org akan berpuas hati dengan tindakan kite...ape2 pun "ada aku kesah"....lgpun aku berharap agar mana2 yg sentiasa dengki n tak berpuas hati dengan aku, BAIK KAU JAGA KAIN KO YANG TERLONDEH TU DARI KAIN AKU!!"

Malas aku nk ulas dengan lebih lanjut...papepun, hari ni (05042009-sunday) minggu baru dan merupakan minggu terakhir sebelum study week bermula...huh, pejam celik-pejam celik da nak exam...huhuhuhu...da la kejap td br aje melopong ujian lisan ARAB!!! huhuhu...ntah apo2 aku jawab setiap soklan dr ustaz...dala bacaan pun tunggang langgang jer!! harap2 dpt markah yg baik lah...INSYAALLAH...

skrg aku kat dalam lab untuk presentation system yg grup aku buatkan...STUDENT REGISTRATION SYSTEM. br perasaan byk gak criteria yg terlepas pandang untuk dimasukkan dlm system tu...hurmmmmm...kejap lg klas ethics...dengan MISS JAJA..lps tu petang kul 4 aku ader present lg...Organization Behavior, da la blum siap lg..argh....makin tensen (tp sempat lg duk masukkan entry kat cni, bkn nk siap kan keje) huhuhu...

k la, jumpa lg di lain entry...ASSALAMUALAIKUM...

1 comment:

  1. huhuhuhu.. i wish all my friend will get a good result for diz semester... show them that we can do it!!!!

    ReplyDelete