Monday, June 7, 2010

Aku PENGANGGUR!

Assalamualaikum wbt….

Alhamdulillah…setelah 2 ½ tahun bertungkus lumus di DA’ HOTTEST STATE of MALAYSIA…akhirnya…aku berjaya bergelar seorang PENGANGGUR! (not official yet)..Bukan riak atau takbur dengan title tersebut…Cuma aku BERBANGGA tatkala usaha yg dicurahkan sebelum ini menghampiri ke hujungnya (bila RESULT sebenar belum diketahui-mayBe on 10th June)…insyaAllah aku akan menggapainya…

Sekarang berada d kampung halaman yg terCHENTA…bagaikan LOST CONNECTION…ahakzzz…bile BEROKBAND does not function well…maklumla KAMPUNG katekan…by da way…I LOVE DAMN MUCH my KAMPUNG! So, ini bermakna I bangga bergelar BUDAK KAMPUNG ß merujuk kepada mereka yg xMENGAKU dgn asal usul sendiri (don’t know WHY!)

Entah mengapa tatkala rakan2 yang lain sibuk mengEMEL and mengePOS RESUME mereka kesana-kesini,…isi form itu dan ini…menghadiri TEMUDUGA dari utara ke selatan, dari timur kebarat…tp aku masih duk melangut dan menopang dagu lg…justeru, title PENGANGGUR itu menujah sanubari lagi…bilakah ia mahu BERAKHIR?

No comments:

Post a Comment