Friday, February 5, 2010

welcome BACK wan minah sexy..life become more complicated...

Assalamualaikum wbt...

Pejam celik, pejam celik...5 bulan WMS 8075 berada di bengkel gara2 kecelakaan yang menimpa pad awal ramadhan tahun lalu..dan akhirnya pada hari rabu 03022010, wan minah sexy kembali kepangkuanku juga akhirnya...Alhamdulillah...

Terasa kecewa juga terpalit di hati apabila keadaan wan minah sexy tidak seperti dulu lagi...dia telah menjadi OKU...huhuhu...terasa sedikit gegaran apabila memandu, ntahla..tp aku bbersyukur kerana ia kembali utk berbakti padaku semula...sepanjang ketiadaan beliau, aku benar2 bersyukur kerana kesudian empunya JGN 7074 menumpangkan diriku utk kemudahan aku kemana2 especially utk kekelas..

Sekarang life become more complicated lantaran pelbagai perkara yang harus disettelkan..ketika entry ini ditulis (05022010 - friday 0137am), byk benda yg harus diselesaikan...tp entah mengapa mood utk kearah itu belum menjelma...pagi nnt (0800am), perlu ke kampus kerana terlibat dgn LDK yang ditunda sem lepas lantaran berlakunya perkara yang menyedihkan...dan aaku masih lagi belum tidur...hurmmmm...

Semester ini merupakan semester terakhir dalam siri aku mengejar segulung ijazah setelah hampir 2 setengah tahun bermastautin di bumi lembah bujang yang "nature sauna" ini...semester ini jugala akan berlakunya "pemburuan" misi dalam menyiapkan hasil kajian@research...tang tu pun aku masih terkial2 walaupun dateline asyik mengejar!! arghhhhh.....

Aku dilantik sebagai Biro Promosi bg conference fakulti yg akan diadakan pada awal bulan 4 nnt...poning sekojap bila terpaksa bertungkus-lumus menyiapkan kerja2 yang sepatutnya lantaran seringkali berlakunya perubahan or reschedule disaat2 akhir, maka aku terpaksa melakukan segala perubahan diatas segala kerja yang ddilakukan sebelum ini..dan Alhamdulillah, akhirnya dpt juga diFinalizekan ptg td..mitim-mitim-mitim...berpanjangan!!

k la, jumpa lg di lain entry...insyaAllah...

No comments:

Post a Comment