Monday, June 29, 2009

Bermuhasabah Diri...

Assalamualaikum...
maaf kerana terlalu lama xupdate blog ini...
bukan apa, dek kerana kesuntukan masa yang menghambat diri tidak terlalu membenarkan diri ini untuk ke mana2..satu perkara lagi, laptop aku buat hal...da bleh buat tukun kat laut kot...huhuhu...(bile la nk kaye ni, leh beli byk2) <-------------hahahahaha...
Life semasa cuti, agak busy...selama 2 minggu kebelakangan ini anak buah aku masuk hospital kat KB...leh dikatekan hampir setiap petang aku akan ke hospital disamping membawa kakak iparku bersama kerana kadang kala hampir setiap hujung minggu abang aku akan menghadiri kem belia kerana dia salah seorang fasilator kat Kelantan ni...so, sedikit sebanyak aku mengambil tugasnye untuk menghantar kakak iparku ke hospital...dan Alhamdulillah anak buah ku dah dibenarkan pulang semalam (280609-ahad)
Bercakap mengenai result yang kuar pada 110609 yang lepas, sebenarnya agak mengecewakan.. :-( nampak gayanya badi semasa diploma dulu masih belum hilang lagi...semester baru akan bermula awal bulan depan, rasanya aku masih lagi blum bersemangat untuk memulakan sesi baru..ntahla, sejak dua menjak ni, byk perkara yang bermain dalam fikiran dan kadang kala menerjah perasaan...kesannya ----> maaf kepada kawan2 dan teman2 yang cuba menghubungi (call n sms) yang tidak berbalas...kerana aku sengaja tidak mahu menerima panggilan dan membalas sms kalian...kerana mahu bermuhasabah diri...sekarang InsyaALLAHsegala call n sms kalian akan cuba diterima...sbb LIFE MUST GO ON!!
Dalam entry sebelum ni, ada menyatakan yang akan postkan entry mengenai hari guru dan hari bapa, aku masih ingat lagi janji tersebut dan InsyaALLAH akan postkan dalam waktu yang terdekat..
p/s: Taman Lembah Bujang wait 4 me...huhuhu...

1 comment:

  1. pakcik............
    tak apo pakcik.... cayiok2 makcik kan ado.... kita sama2 terus kan perjuangan nieee muah muah muah muahhhh.. Go go pakcik ammar...
    tak sabo nak jumpo pakcik windu nyerrrrr
    nak bergossip lagi nieee actually banyak gossip tapi tuu laaa pakcikk tak mau angkat tepon ....=( nasib baik pakcik dean sudi angkat...
    pakcik.. bila mau polang .... makcik 3 ary bulan niee muahhh
    jumpa ya di lembah bojang muahh muahh

    ReplyDelete